Army of the dead(2021) – recenzie film

Armata celor morti este un film horror cu zombie aparut in 2021 pe netflix. este regizat de zack snyder si il are in distributie pe dave bautista, ella purnell, ormari hardwick, theo rossi si huma quareshi. este o distributie destul de diversa si diversificata care puncteaza multe bife din ceea ce americani numeste Woke culture. Nu influenteaza cu nimic calitatea filmului dar nu am putut sa nu remarc acest lucru.

Am fost foarte bucuros cand am vazut trailer-ul si m-am asteptat sa iasa un film bun. Zack Snyder nu este la primul film cu zombie din cariera. Regizand in 2004 Dawn of the dead. un remake al filmului cu acelasi nume regizat de George A. Romero. Scenariul la Dawn of the dead din 2004 este scris de James Gunn. Este un film reusit si ti-l recomand. Pe ambele ti le recomand si originalul si remake-ul.

In ceea ce priveste filmul de fata, pot sa spun ca sunt dezamagit. Daca era facut de un regizor la inceputul de drum nu ma deranjau anumite lucruri dar pentru ca este regizat, produs si scris de el, nu pot sa ma abtin sa nu spun ca este un film plictisitor si prea lung.

Este extraordinar cand distributia este una diversa si plina de personaje diferite. La filmul asta au uitat sa adauge si chimia pentru aceste personaje. este mai jos de 0. este la minus -1000. Acum am inteles de ce i s-a potrivit lui Bautista rolul lui Drax. El este Drax. Abilitatile lui actoricesti sunt limitate si nici ceilalti actori nu au stralucit. Cine a intrat bine in rolul personajului a fost calauza lor, interpretata de Nora Arnezeder. Restul actori de la slabi in jos.

Unul dintre putinele lucruri care mi-au placut la acest film au fost efectele speciale. Extraordinar de bine realizate. Zombie cred ca erau realizati cu ajutorul efectelor practice dar exploziile alea incredibile, gore-ul ala fantastic. Daca este un fan al capetelor care explodeaza si a mainilor care sar cred ca o sa ti se para amuzant acest film. Pentru ceilalti este doar un spectacol plin de sange cu actori limitati, un scenariu mediocru, un regizor intr-o pasa proasta dupa Justice League si un buget prea mare pentru ce a livrat.

Finalul a dat de inteles ca este posibila o continuare. Sper sa se limiteze aici si Snyder sa isi mute viziunea si geniul spre altceva.