Cronică serial: Războaiele vampirilor S1

În adolescența am fost obsedat de vampiri. Citeam cărțile genului și îmi doream să fiu și eu un vampir. Da, știu, ce stupid. Dar nu regret nimic. În decembrie a apărut un nou serial cu vampiri și am dat puțin ochii peste cap când am văzut. ”Netflix sunteți în urmă cu trendurile. Vampirii erau la modă acum vreo 5-6 ani, nu acum.” Totuși, n-am rezistat și am început să-l văd.

Ian Somerhalder este un cercetător ambițios pe nume Luther Swann iar Adrian Holmes este cel mai bun prieten al lui, Michael Fayne. Cei doi descoperă un fel de virus înghețat și se ajung să fie contaminați. Unul este imun la efectele virusului, celălalat se transormă în vampir. Vă las pe voi să ghiciți care este.

Cei doi sunt dezbinați de toată această treabă și Swann încearcă din răsputeri să-și ajute prietenul și să găsească un leac pentru boala asta sângeroasă. Dar este destul de greu să ajuți un vampir în devenire și să nu moară niște oameni pe parcurs. Pentru că oamenii trebuie să moară într-un film ca ăsta. Așa că dacă sunteți mai slabi de înger nu recomand. Glumesc! Nu este cine știe ce pe partea de violență. Efectele sunt ieftine și se vede că nu au investit mult pe partea asta. Probabil că tot bugetul s-a dus în salariul lui Somerhalder.

Vampirul Michael Fayne nu prea vrea să fie ajutat și își face o grupare pe care o numește Blood Nation. Da, pentru că nu este singurul care se transformă în vampiri. Infectează tot mai multe persoane și guvernul intră în panică. Trebuie să cine este predispus să se transforme și cine nu. Așa că ce fac? Îl răpesc pe Swann și îl pun să găsească factorul care-i separă pe vampiri(ei preferă să își spună bloods) și pe oameni.

Nu este cel mai bun serial pe care l-am văzut și sigur nu este unul pe care l-aș revedea. Dar este o direcție nouă pe care au dat-o unui subiect fumat de mult. M-a făcut să vreau să continui și actorii sunt destul de bunicei. Deci dacă vrei să vezi un serial cu vampiri care să fie decent Războaiele vampirilor este ceea ce cauți.

Finalul sezonului a lăsat o mulțime de lucruri nerezolvate și a oferit un plot-twist decent. Sper să iasă și sezonul doi. Dacă cineva de la Netflix citește asta să știți că aveți un fan al Războaielor vampirilor aici.